CS-BGFresh.Tk

CS-BGFresh.Tk

Ново поколение
 
ИндексHomeГалерияВъпроси/ОтговориТърсенеПотребителиПотребителски групиРегистрирайте сеВход
Търсене
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Декември 2018
НедПонВтоСряЧетПетСъб
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
КалендарКалендар
Forum
SmS Ranks

[V.I.P] ReDBuLL

[SMS Admin] TheBigGAMER21

[SMS Admin] Unknown Player

[SMS Admin] IM Godzilla U R Japan

Ако искаш ранг ТУК!

Анкета
нацхио

Share | 
 

 Base Builder Zombie Mod v6.5

Go down 
АвторСъобщение
DeViLeR
Модератор
Модератор
avatar

Posts : 112
Репутация : 6
Join date : 11.09.2015
Age : 24
Location : В Рая

ПисанеЗаглавие: Base Builder Zombie Mod v6.5   Чет Сеп 24, 2015 10:08 pm

Описание: Base Builder разделя рунда на две важни фази: строене и защитаване. По време на първата, строителите (CT) трябва да работят в екип, за да построят своите бази гледайки към предмет и задържайки техния "+use" бутон. Предметът ще стане прозрачен и играчът ще може да го мести като гледа натам, където иска да го постави. В допълнение могат да се използват левия и десния бутон на мишката съответно за бутане/дърпане на предмета.

Версия: 6.5.4

Когато играчът е доволен с новото местоположение на предмета може да пусне "+use" копчето, за да го застопори на мястото му. Администраторите имат уникалната способност да заключват/отключват частите против местене като напишат "/lock" докато гледат към предмета, който искат да заключат. Това прави избрания предмет с плътен цвят и без възможност за местене, докато не бъде отключен. (Вижте заключване на предмети за повече информация)

По време на строенето зомбитата (T) чакат и наблюдават базите на строителите (CT) за възможни пропуски и планират своята атака. Мястото на раждане на зомбитата обикновено е разделено на две части: място с прозорец към строителната зона и място за раждане с бариера, която представлява вратата към строителната зона.

Когато строителната фаза свърши има възможност за провеждане на подготвителна фаза (Вижте подготвителна фаза за повече информация). След като и тя свърши започва защитната фаза. Когато това се случи, бариерата ще бъде спусната и зомбитата ще се опитат да убият хората. За тази цел те разполагат с точно определено време (определено от mp_roundtime CVAR). Хората трябва да защитят базите си чрез арсенал от различни оръжия, всяко с различна употреба. Ако умрете като зомби ще бъдете преродени след няколко секунди, за да се включите отново в битката, а ако умрете като човек ще трябва или да изчакате края на рунда, или ще станете "инфектиран" и ще се преродите като зомби.

Когато времето свърши и има оцелели хора, рундът приключва с победа в тяхна полза, след което отборите се разменят. Ако хората умрат преди това, зомбитата печелят и отборите са разменени. Поради възможни дисбаланси, играчите които оцелеят през рунда няма да останат строители, защото всеки трябва да получи шанс.

- Фази на мода -
Строителна фаза: тя е винаги в началото на рунда, когато играчите не се бият, а строят своите бази. През това време е особено важно играчите да проверят своите бази за пропуски и други грешки.

Подготвителна фаза: тя е отделена от строителната и през нея играчите няма право да строят. Тогава играчите избират своите оръжия от менюто и получават определено време да се настанят в своите бази.

Защитна фаза: основната фаза на мода. При нея се поставят на изпитание построените от хората бази и уменията на зомбитата в разрушаването им.

- Местене на блокове/предмети -
За да меситте, гледайте към предмет и задръжте +use бутона
За да бутате, задръжте левия бутон (slash)
За да дърпате, задръжте десния бутон (stab)

- Заключване на предмети -
Има два режима: 0 - старият и по-неефективният, тъй като при него предметите се заключват са постоянно и не се нулират с новия рунд.
1 - Администраторите с lock флаг (вижте флагове) са способни да заключват предмети и само те да ги местят. Тези предмети могат да бъдат отключени само от тях или от администратор с флаг override. Предмети/блокове, заключени от играч, са по подразбиране много по-тъмни варианти на техния личен цвят. На края на всеки рунд заключването се нулира. Играчите могат да заключат само ограничен брой обекти.

- Цветове -
Цветовата система е допълнение, чрез което играчите могат да изберат цвят, в който да са оцветени предметите, докато ги местят, както и тези, които са заключили. Обикновено в началото на всеки рунд на играчите е назначен произволен цвят, с който строят след това и могат да го променят, според настроения cvar. Ако bb_colormode е 0, всеки играч може да избере свой собствен цвят от менюто (това означава, че двама или повече играчи могат да имат еднакви цветове понякога). Ако bb_colormode е 1, всеки играч може да използва менюто, но само един може да използва даден цвят. Накрая, ако bb_colormode е 2, на всеки играч е назначен произволен цвят и нямат възможност за избор, освен да напишат /random за да получат нов.

- Класова система и съвместимост със ZP -
В повечето случаи zombie класовете от Zombie Plague ще работят, ако не са твърде сложни. Ако пък са сложни или несъвместими ще трябва да отворите техния source файл (.sma) и да ги направите да работят. Правенето на нови класове е просто, вижте нормалните от bb_classes65.sma и започнете от там.

- CVARS -
bb_buildtime "150" //време за строене
bb_preptime "30" //време за подготовка (0 ще деактивира фазата)
bb_zombie_respawn_delay "3" //време между преражданията на зомбитата (в секунди)
bb_infection_respawn "5" //време между прераждането на човек в зомби (в секунди), направете на 0 за да няма прераждане
bb_showmovers "1" //Показва последните местили даден предмет
bb_lockblocks "1" //Заключване на предмети <0/1>, see вижте "Заключване на предмети"
bb_lockmax "10" //Брой заключени предмети на човек
bb_colormode "1" //Цветови режим <0/1/2> меню, един цвят на всеки играч, произволно
bb_max_move_dist "768" //Push ceiling
bb_min_move_dist "32" //Pull floor
bb_min_dist_set "64" //Grab set (ако хванат предмет, който е твърде близо, на какво разстояние на се намира)
bb_resetblocks "1" //Нулиране на предметите при нов рунд
bb_zombie_supercut "0" //Смъртоносен удар за зомбитата
bb_gunsmenu "1" //Използване на вътрешното меню за оръжия, или оставяне друг плъгин да се занимава с това

bb_give_nades <hsf> (Def: h) //Кои гранати да даде, h = HE, f = Flashbang s = Smoke
bb_weapons <a-x> (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx) // Оръжия, които да бъдат налични в менюто

Scout: a
XM1014: b
Mac-10: c
AUG: d
UMP45: e
SG550: f
Galil: g
Famas: h
AWP: i
MP5: j
M249: k
M3: l
M4A1: m
TMP: n
G3SG1: o
SG552: p
AK-47: q
P90: r
P228: s
Dual Elites: t
Fiveseven: u
USP: v
Glock18: w
Deagle: x

- Команди -
+use = Хващане на избраните предмети, докато се натиска копче.
/guns = Отваря менюто с оръжия (CTтата могат да си сменят оръжията, докато тече времето за строене.)
/respawn = Команда за зомбитата, за да се възродят.
/fixspawn = Възраждане на строителите по време на строителната фаза (ако са се цаклещили).
/help = Показва помощен HUD.
/rules = Показва правилата чрез HUD.
/round = Показва конкретния рунд. (Пример: Рунд 3 от 4)

/respawn, /revive, /fixspawn = ръчно прераждане
/class = отваря менюто с класовете
/lock, /claim = заключва/отключва обекти
/whois <color> = показва кой използва определения цвят
/colors = отваря цветовото меню (съгласно CVAR)
/mycolor = връща името на текущия ви цвят
/random = избира ви нов произволен цвят
/guns = отваря менюто с оръжията за вас

- Админ команди -
/releasezombies = ръчно започване на рунда
/guns <target> = отваря менюто с оръжия за избрания играч
/swap <player> = сменя отбора на избрания играч
/revive <player> = възражда избрания играч
/ban <player> = блокира/деблокира възможността за строене на избрания играч

Конзола:
bb_buildban <player> //блокира/деблокира избрания играч
bb_unbuildban <player> //блокира/деблокира избрания играч
bb_bban <player> //блокира/деблокира избрания играч

bb_lock //заключва/отключва обекта, към който гледате
bb_claim //заключва/отключва обекта, към който гледате

bb_revive <player> // възражда мъртъв играч
bb_swap <player> // премества играча към противниковия отбор (и ги преражда без да начислява умиране)
bb_startround // стартира рунда (слага край на строителната фаза)

- Правомощия на администраторите по подразбиране -
За да промените някое от следните отворете basebuilder65.sma (най-горе) и променете тези дефиниции на каквито ADMIN_ права желаете. След като приключите компилирайте плъгина.

#define FLAGS_BUILD ADMIN_KICK //строене след като е приключила строителната фаза
#define FLAGS_LOCK ADMIN_LEVEL_A //отключва/заключва блокове
#define FLAGS_BUILDBAN ADMIN_KICK //забранява на играчите да строят
#define FLAGS_SWAP ADMIN_KICK //променя отбора на играч
#define FLAGS_REVIVE ADMIN_KICK //преражда играч (жив или мъртъв)
#define FLAGS_GUNS ADMIN_LEVEL_A //отваряне менюто с оръжията на определен играч
#define FLAGS_RELEASE ADMIN_BAN //освобождава ръчно зомбитата
#define FLAGS_OVERRIDE ADMIN_BAN //права над другите администратори




Модът също така включва специален дневник (log), който съхранява всички дейности на администраторите, както и местения на предмети след края на строителната фаза, като това помага в засичането на злупотреби.
Тестове под различни версии на AMX Mod X:
 AMXX 1.8.x - работи
 AMXX 1.7x - не е тестван

Изтегли
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://bechkoto.wix.com/bulgariandriftserver
 
Base Builder Zombie Mod v6.5
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
CS-BGFresh.Tk :: Counter Strike :: Плъгини-
Идете на: