DeViLeR Модератор
Posts : 112 Репутация : 6 Join date : 11.09.2015 Age : 30 Location : В Рая
| Заглавие: Base Builder Zombie Mod v6.5 Чет Сеп 24, 2015 10:08 pm | |
| Описание: Base Builder разделя рунда на две важни фази: строене и защитаване. По време на първата, строителите (CT) трябва да работят в екип, за да построят своите бази гледайки към предмет и задържайки техния "+use" бутон. Предметът ще стане прозрачен и играчът ще може да го мести като гледа натам, където иска да го постави. В допълнение могат да се използват левия и десния бутон на мишката съответно за бутане/дърпане на предмета.Версия: 6.5.4Когато играчът е доволен с новото местоположение на предмета може да пусне "+use" копчето, за да го застопори на мястото му. Администраторите имат уникалната способност да заключват/отключват частите против местене като напишат "/lock" докато гледат към предмета, който искат да заключат. Това прави избрания предмет с плътен цвят и без възможност за местене, докато не бъде отключен. (Вижте заключване на предмети за повече информация)По време на строенето зомбитата (T) чакат и наблюдават базите на строителите (CT) за възможни пропуски и планират своята атака. Мястото на раждане на зомбитата обикновено е разделено на две части: място с прозорец към строителната зона и място за раждане с бариера, която представлява вратата към строителната зона.Когато строителната фаза свърши има възможност за провеждане на подготвителна фаза (Вижте подготвителна фаза за повече информация). След като и тя свърши започва защитната фаза. Когато това се случи, бариерата ще бъде спусната и зомбитата ще се опитат да убият хората. За тази цел те разполагат с точно определено време (определено от mp_roundtime CVAR). Хората трябва да защитят базите си чрез арсенал от различни оръжия, всяко с различна употреба. Ако умрете като зомби ще бъдете преродени след няколко секунди, за да се включите отново в битката, а ако умрете като човек ще трябва или да изчакате края на рунда, или ще станете "инфектиран" и ще се преродите като зомби.Когато времето свърши и има оцелели хора, рундът приключва с победа в тяхна полза, след което отборите се разменят. Ако хората умрат преди това, зомбитата печелят и отборите са разменени. Поради възможни дисбаланси, играчите които оцелеят през рунда няма да останат строители, защото всеки трябва да получи шанс.- Фази на мода -Строителна фаза: тя е винаги в началото на рунда, когато играчите не се бият, а строят своите бази. През това време е особено важно играчите да проверят своите бази за пропуски и други грешки.Подготвителна фаза: тя е отделена от строителната и през нея играчите няма право да строят. Тогава играчите избират своите оръжия от менюто и получават определено време да се настанят в своите бази.Защитна фаза: основната фаза на мода. При нея се поставят на изпитание построените от хората бази и уменията на зомбитата в разрушаването им.- Местене на блокове/предмети -За да меситте, гледайте към предмет и задръжте +use бутонаЗа да бутате, задръжте левия бутон (slash)За да дърпате, задръжте десния бутон (stab)- Заключване на предмети -Има два режима: 0 - старият и по-неефективният, тъй като при него предметите се заключват са постоянно и не се нулират с новия рунд.1 - Администраторите с lock флаг (вижте флагове) са способни да заключват предмети и само те да ги местят. Тези предмети могат да бъдат отключени само от тях или от администратор с флаг override. Предмети/блокове, заключени от играч, са по подразбиране много по-тъмни варианти на техния личен цвят. На края на всеки рунд заключването се нулира. Играчите могат да заключат само ограничен брой обекти.- Цветове -Цветовата система е допълнение, чрез което играчите могат да изберат цвят, в който да са оцветени предметите, докато ги местят, както и тези, които са заключили. Обикновено в началото на всеки рунд на играчите е назначен произволен цвят, с който строят след това и могат да го променят, според настроения cvar. Ако bb_colormode е 0, всеки играч може да избере свой собствен цвят от менюто (това означава, че двама или повече играчи могат да имат еднакви цветове понякога). Ако bb_colormode е 1, всеки играч може да използва менюто, но само един може да използва даден цвят. Накрая, ако bb_colormode е 2, на всеки играч е назначен произволен цвят и нямат възможност за избор, освен да напишат /random за да получат нов.- Класова система и съвместимост със ZP -В повечето случаи zombie класовете от Zombie Plague ще работят, ако не са твърде сложни. Ако пък са сложни или несъвместими ще трябва да отворите техния source файл (.sma) и да ги направите да работят. Правенето на нови класове е просто, вижте нормалните от bb_classes65.sma и започнете от там.- CVARS -bb_buildtime "150" //време за строенеbb_preptime "30" //време за подготовка (0 ще деактивира фазата)bb_zombie_respawn_delay "3" //време между преражданията на зомбитата (в секунди)bb_infection_respawn "5" //време между прераждането на човек в зомби (в секунди), направете на 0 за да няма преражданеbb_showmovers "1" //Показва последните местили даден предметbb_lockblocks "1" //Заключване на предмети <0/1>, see вижте "Заключване на предмети"bb_lockmax "10" //Брой заключени предмети на човекbb_colormode "1" //Цветови режим <0/1/2> меню, един цвят на всеки играч, произволноbb_max_move_dist "768" //Push ceilingbb_min_move_dist "32" //Pull floorbb_min_dist_set "64" //Grab set (ако хванат предмет, който е твърде близо, на какво разстояние на се намира)bb_resetblocks "1" //Нулиране на предметите при нов рундbb_zombie_supercut "0" //Смъртоносен удар за зомбитатаbb_gunsmenu "1" //Използване на вътрешното меню за оръжия, или оставяне друг плъгин да се занимава с товаbb_give_nades <hsf> (Def: h) //Кои гранати да даде, h = HE, f = Flashbang s = Smokebb_weapons <a-x> (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx) // Оръжия, които да бъдат налични в менютоScout: aXM1014: bMac-10: cAUG: dUMP45: eSG550: fGalil: gFamas: hAWP: iMP5: jM249: kM3: lM4A1: mTMP: nG3SG1: oSG552: pAK-47: qP90: rP228: sDual Elites: tFiveseven: uUSP: vGlock18: wDeagle: x- Команди -+use = Хващане на избраните предмети, докато се натиска копче./guns = Отваря менюто с оръжия (CTтата могат да си сменят оръжията, докато тече времето за строене.)/respawn = Команда за зомбитата, за да се възродят./fixspawn = Възраждане на строителите по време на строителната фаза (ако са се цаклещили)./help = Показва помощен HUD./rules = Показва правилата чрез HUD./round = Показва конкретния рунд. (Пример: Рунд 3 от 4)/respawn, /revive, /fixspawn = ръчно прераждане/class = отваря менюто с класовете/lock, /claim = заключва/отключва обекти/whois <color> = показва кой използва определения цвят/colors = отваря цветовото меню (съгласно CVAR)/mycolor = връща името на текущия ви цвят/random = избира ви нов произволен цвят/guns = отваря менюто с оръжията за вас- Админ команди -/releasezombies = ръчно започване на рунда/guns <target> = отваря менюто с оръжия за избрания играч/swap <player> = сменя отбора на избрания играч/revive <player> = възражда избрания играч/ban <player> = блокира/деблокира възможността за строене на избрания играчКонзола:bb_buildban <player> //блокира/деблокира избрания играчbb_unbuildban <player> //блокира/деблокира избрания играчbb_bban <player> //блокира/деблокира избрания играчbb_lock //заключва/отключва обекта, към който гледатеbb_claim //заключва/отключва обекта, към който гледатеbb_revive <player> // възражда мъртъв играчbb_swap <player> // премества играча към противниковия отбор (и ги преражда без да начислява умиране)bb_startround // стартира рунда (слага край на строителната фаза)- Правомощия на администраторите по подразбиране -За да промените някое от следните отворете basebuilder65.sma (най-горе) и променете тези дефиниции на каквито ADMIN_ права желаете. След като приключите компилирайте плъгина.#define FLAGS_BUILD ADMIN_KICK //строене след като е приключила строителната фаза #define FLAGS_LOCK ADMIN_LEVEL_A //отключва/заключва блокове #define FLAGS_BUILDBAN ADMIN_KICK //забранява на играчите да строят #define FLAGS_SWAP ADMIN_KICK //променя отбора на играч #define FLAGS_REVIVE ADMIN_KICK //преражда играч (жив или мъртъв) #define FLAGS_GUNS ADMIN_LEVEL_A //отваряне менюто с оръжията на определен играч #define FLAGS_RELEASE ADMIN_BAN //освобождава ръчно зомбитата #define FLAGS_OVERRIDE ADMIN_BAN //права над другите администраториМодът също така включва специален дневник (log), който съхранява всички дейности на администраторите, както и местения на предмети след края на строителната фаза, като това помага в засичането на злупотреби.Тестове под различни версии на AMX Mod X: AMXX 1.8.x - работи AMXX 1.7x - не е тестванИзтегли | |
|